GEZİNOMİ, ACENTELERİ İLE BULUŞTU

Ercan Şirketler Topluluğu bünyesindeki Vonresort Hotels’te acenteleri ile buluşan Gezinomi, organize ettiği buluşma ile acentelerini 2018 yılına motive etti. Acenteler buluşmasına Ercan Şirketler Topluluğu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Gezinomi Seyahat Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ercan, Gezinomi Genel Müdürü Kazım Pehlivan, Gezinomi Genel Müdür Yardımcısı Enver Murat ve Gezinomi departman müdürlerinin yanı sıra Türkiye’nin farklı noktalarından acente temsilcileri katılım gösterdi.

VONResort Hotels Genel Müdürü &Halil ÖNCÜ

“Sizlerle birlikte büyüyoruz”

Vonresort Golden Coast Hotel’deki buluşmada acentelerle bir araya gelen Ercan Şirketler Topluluğu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ercan, Gezinomi’nin emin adımlarla büyümeye devam ettiğini belirterek, “Bu bir ekip işidir. Bu büyümeyi siz acentelerle birlikte başarıyoruz” dedi.

Acentelerin yoğun ilgisi gözlerden kaçmadı.

“İç turizm geliştikçe biz de büyüyoruz”

Konuşmasında iç pazarın önemine dikkat çeken Ali Ercan, “Yurt dışındaki pazarlarda sıkıntılar yaşanıyor. Önceden birçok otel Türk tatilci istemiyordu ancak son iki yıldır bu oteller iç pazara büyük önem vermeye başladı. İç turizm gelişiyor ve gelişmeye de devam edecek. Bu durum işlerimizin gelişeceği anlamına gelmektedir. Bu sene, geçen seneye göre 2-3 kat daha fazla büyüdük. Bu büyüme devam ederse önümüzdeki yıllarda çok iyi bir noktaya geleceğiz” şeklinde konuştu.

Gala yemeği öncesi kokteyl verildi

“Emin adımlarla ilerliyoruz”

Çalıştıkları otelleri titiz bir şekilde belirlediklerini ifade eden Ali Ercan, risk taşıyan otele girmediklerini söyledi. Ali Ercan: “Misafirlerimizin en değerli anları olan tatillerinde sorun yaşamalarını istemiyoruz. Bilindiği üzere bu sezon 3-4 otelin müşterileri tahliye edilmek zorunda kalındı. Bu nedenle sağlam adımlarla sağlam otellerle ilerlemeliyiz. İyi otellerle çalışmak için de acentelerin desteği şart. Sizlerle birlikte büyüyebiliriz. Temkinli ama emin adımlarla ilerleyeceğiz. Böyle devam etmek ve sizlerle birlikte büyümek istiyoruz” diye konuştu.

Ercan Şirketler Topluluğu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ercan ve VONResorts GM Süleyman Gürpınar

“12 ay satış yapmalıyız”

Gezinomi Genel Müdürü Kazım Pehlivan ise 23 kişi ile adım attıkları bu sektörde şimdi 95 kişi ile hizmet verdiklerini söyledi. İçinde bulundukları sektörde teknik yeterliliklerin tek başına yetmediğini belirten Pehlivan, konuşmasına şöyle devam etti: “En önemli nokta satmaktır. Satarsanız ve teknik yeterliliğiniz de varsa ilerlersiniz. Gezinomi’nin satışlarının yüzde 70’ini siz acenteler gerçekleştirdiniz. Sürdürülebilir ticaret için en önemli konu sizin en iyi yaptığınız şey yani satıştır. Bu noktada bizim de riski yönetmemiz önemli. Sezonumuz dar bir döneme sıkıştı. Sürdürülebilir ticaret için 12 ay satış yapmamız gerekiyor. Resort dönemi daraldı. Acentelerin yeni finans kaynakları yaratmaları gerekiyor. 12 ay satış yapmamızı sağlacak olan şehir otellerini de misafirlerimize sunacağız. Bu noktada gerekli olan hazırlıkları tamamladık. İkinci nokta ise paket tur sözleşmesi yaparken ulaşım büyük bir sorun teşkil ediyor. Bu disiplin için Gezinomi olarak önemli bir kadrolama yaptık ve teknik yeterliliği sağladık. Acentelerimize satabilecekleri iyi ve doğru fiyatla ürünler sağlayabilirsek daha da yukarıya çıkabiliriz.

“Kaliteli turizm yapmak istiyoruz”

Her otelle çalışmıyoruz. Ana faaliyet konumuz para değil hizmettir. Biz Gezinomi olarak kazancımızın tümünü yatırıma çeviriyoruz. Biz Anadolu’daki her acenteye 12 ay sattırmak için talibiz. Kaliteli turizm yapmak istiyoruz. Tüm acentelerimize bizi destekledikleri için teşekkür ederiz. 2018 yılının da iyi bir yıl olmasını temenni ediyorum.”

Ünlü sanatçı Altay’ın şarkıları ile eğlendiler

Gezinomi acenteler toplantısı Gala Yemeği ile devam etti. Gala Yemeği’nin ardından ünlü sanatçı Altay, acente yetkilileri için sahne aldı. Geceye katılanlar Altay’ın sevilen şarkıları eşliğinde gecenin ilerleyen saatlerine kadar eğlendi.